23 квітня 2024 року на кафедрі прикладної механіки та технологій захисту навколишнього середовища відбулось відкрите заняття.
Професором кафедри, доктором технічних наук, доцентом Олександром КОНДРАТЕНКОМ проведено відкрита лекція з навчальної дисципліни «Матеріалознавство та технологія матеріалів» для здобувачів вищої освіти денної форми навчання за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти в галузі 21 «Цивільна безпека» (спеціальність 261 «Пожежна безпека») за освітньо-професійними програмами вищої освіти «Пожежна безпека» та «Пожежогасіння та аварійно-рятувальні роботи»2-го курсу факультетів пожежної безпеки та оперативно-рятувальних сил Національного університету цивільного захисту України – груп ПБк-22-421, ПБк-22-422, ПБк-23(22)-422 і ПГПБк-22-221 за темою Модуль № 2 «Термічна та механічна обробка матеріалів, способи отримання не рознімних з’єднань», Тема 2.1. Термічна і темо-хімічна обробка металічних сплавів. Корозія металів, Лекція № 5 «Термічна та хіміко-термічна обробка конструкційних матеріалів».
Заняття відбулося відповідно до розкладу занять, структурно-логічної схеми відповідної освітньо-професійної програми, навчального плану та робочої програми і силабусу дисципліни «Матеріалознавство та технологія матеріалів» на базі Черкаського інституту пожежної безпеки ім. Героїв Чорнобиля НУЦЗ України у Лекційній залі № 3 на 1-й парі (з 09:00 до 10:20) у змішаному форматі (очно та у Zoom-конференції).
Захід відвідали наші колеги:
- декан факультету техногенно-екологічної безпеки Національного університету цивільного захисту України ДСНС України, кандидат технічних наук, доцент Олександр МЄТЄЛЬОВ «on-line»,
- доцент кафедри екології дорожньо-будівельного факультету Харківського національного автомобільно-дорожнього університету МОН України, старший науковий співробітник відділу термогазодинаміки енергетичних машин Інституту проблем машинобудування імені А.М. Підгорного НАН України, кандидат технічних наук, старший науковий співробітник Микола ЗІПУННІКОВ,,
- доцент кафедри мовної підготовки соціально-психологічного факультету Національного університету цивільного захисту України ДСНС України, кандидат філологічних наук, доцент Ольга ЛИТВИНЕНКО,
- старший викладач кафедри пожежної профілактики в населених пунктах факультету пожежної безпеки Національного університету цивільного захисту України ДСНС України, доктор філософії Ніна РАШКЕВИЧ «on-line».
Заняття відвідали науково-педагогічні працівники кафедри ПМтаТЗНС:
- завідувач кафедри, гарант ОПП «Техногенно-екологічна безпека» за спеціальністю 183 «Технології захисту навколишнього середовища» у галузі знань 18 «Виробництво та технології» за другим (магістерським) рівнем вищої освіти, кандидат технічних наук, доцент Володимир КОЛОСКОВ «on-line»,
- викладач кафедри, доктор юридичних наук, доцент Вадим БАБАКІН «on-line»,
- доцент кафедри, гарант ОНП «Техногенно-екологічна безпека» за спеціальністю 183 «Технології захисту навколишнього середовища» у галузі знань 18 «Виробництво та технології» за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти, кандидат технічних наук, доцент Станіслав ДУШКІН «on-line»,
- доцент кафедри, кандидат технічних наук (спеціальність 21.06.01 – екологічна безпека) Олена СЄРІКОВА «on-line»,
- завідувач навчальної лабораторії кафедри Олександр ХАВРОНІН «on-line».
На занятті також були присутні здобувачі вищої освіти за ОПП і ОНП «Техногенно-екологічна безпека» першого (бакалаврського), другого (магістерського) і третього (освітньо-наукового) рівнів за спеціальністю 183 «Технології захисту навколишнього середовища»:
- аспірантка кафедри денної форми 3-го року навчання, магістр екології Світлана КОВАЛЕНКО «on-line»,
- аспірант кафедри денної форми 1-го року навчання, магістр екології Давід КОВТУН «on-line».
Після заняття було проведено обговорення його результатів на розширеному засіданні кафедри прикладної механіки та технологій захисту навколишнього середовища, на якому прийнято таке рішення:
Визнати результат проведення відкритого заняття – задовільний, відгук – схвальний.
Висловлюємо щиру вдячність нашим колегам та здобувачам вищої освіти за участь у заході, ретельний аналіз його результатів та конструктивну критику й слушні рекомендації для покращення провадження освітнього процесу!