24 жовтня 2024 року у Білоцерківському інституті неперервної професійної освіти відбулась Усеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні підходи до охорони праці в професійній освіті. Концепція «безпеки 360 градусів» в рамках ХVІ Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті» (організатор: кафедра технологій навчання, охорони праці та дизайну БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН України).
Захід уможливив обмін досвідом і обговорення в середовищі науковців, педагогів та спеціалістів-практиків в галузі охорони праці питань безпеки праці і збереження здоров’я учасників освітнього процесу, зокрема: сучасних підходів до охорони праці та безпеки освітнього процесу в закладі професійної (професійно-технічної) освіти; особливостей реалізації принципів та вимог Концепції «Безпека 360» в процесі розбудови безпечного освітнього середовища; використання сучасних цифрових інструментів з охорони праці; актуальних викликівкібербезпекита цифрової гігієни; організації навчання з питань охорони праці; змін у законодавстві з охорони праці.
До участі у заході, що зібрав близько 200 зацікавлених осіб, долучились науково-педагогічні працівники кафедри охорони праці та екологічної безпеки (Олена Шароватова, Олена Бригада, Антон Мацак).
Доцент Олена Шароватова, серед спікерів конференції,відмітила взятий організаторами за основу змістовний концепт поняття безпеки, віддзеркалений у назві Конференції, що в реаліях сьогодення є не просто гостро актуальним, а в умовах створеного людством суспільства ризику всеохоплюючим і таким, що потребує конкретних шляхів дій як світової, так і вітчизняної спільноти, представники якої реалізують свій потенціал у різних напрямах і галузях, зокрема освітній діяльності. Тож, у презентованій доповіді розкрила особливості організації освітнього процесу в умовах воєнного стану у досвіді навчання майбутніх фахівців з охорони праціна прикладі діяльності кафедри охорони праці та екологічної безпекиНаціонального університету цивільного захисту України, зазначивши, що навіть за особливих умов, що кардинально змінили формат здобуття освіти, відмічається активна участь здобувачів у навчальній діяльності; діджиталізація обліку навчальних досягнень здобувачів загалом актуалізувала не лише своєчасність, а й зумовила підвищення якості виконання завдань.
Олена Шароватова, кафедра ОПЕБ