Передостанній майстер-клас 7 потоку Міжнародного освітнього руху «Кіберпедагог» (#Кіберпедагог / #Киберпедагог) на тему «Звідки віє вітер – як педагогу компетентно запобігати проблемам?» можна прирівняти до конструктивного вибуху когнітивної системи щодо розуміння моделей взаємодії «викладач - студент», прогресивним форматом серед яких може бути комунікація виключно «дорослих» его-станів. Спікерка Марина Горбунова - кандидатка соціологічних наук, доцентка з 20 річним стажем викладацької діяльності у закладах вищої освіти, представивши практичні прийоми та підходи, розкрила питання: В яких випадках викладачеві слід брати на себе роль психолога? Як це правильно зробити? Як педагог у цій ролі зможе підвищити якість навчального процесу?
Використання сучасного інструменту розуміння людей, який допомагає усвідомити, як влаштовані та працюють наші системи мислення та сприйняття, – метапрограм, вочевидь оптимізує розуміння викладачем рівнів і причин демонстрованої здобувачами вищої освіти старанності, вмотивованості або їх відсутності у навчальній діяльності.
НПП кафедри охорони праці та техногенно-екологічної безпеки (Богдан Цимбал, Олена Шароватова, Олена Бригада, Ганна Резніченко) уже вкотре є активними учасниками заходів 7 потоку Міжнародного освітнього руху «Кіберпедагог».
Тож, усвідомлюючи отриману інформацію, формуймо у себе і здобувачів нові нейронні зв’язки, щоб посилити протилежні полюси метапрограм і досягати максимально ефективної взаємодії.
Запис ефіру за посиланням: http://www.youtube.com/watch?v=RI4-CHeRLV4.
Олена Шароватова,
кафедра ОП та ТЕБ