28 квітня 2020 року старшим викладачем кафедри ОПтаТЕБ Цимбалом Богданом для магістрів з охорони праці з дисципліни «Моніторинг охорони праці та теорія професійних ризиків» були організовані та проведені 3D заняття на виробництві сучасного підприємства «Київмедпрепарат» корпорації «Артеріум».
«Київмедпрепарат» виготовляє лікарські засоби з 1847 року. До продуктового портфеля підприємства входять генеричні та оригінальні лікарські засоби в таких формах: порошки для ін’єкції, таблетки, капсули, порошки та гранули для оральних розчинів, м’які лікарські форми. З 2006 року підприємство виготовляє і ветеринарні препарати.
Тема заняття «Оцінка професійного ризику методом Елмері». Під час заняття з використанням 3 d технологій здобувачі вищої освіти мали змогу потрапити на виробництво, проаналізувати та оцінити стан безпеки праці на конкретних робочих місцях (викладач, лаборант хімічної лабораторії, маркувальник фасованої продукції, зважувач сировини, складальник проспектів та ін.). Використання 3D візуалізації дозволило оцінити почути виробничі шуми, побачити в динаміці роботу працівників та обладнання, навіть відкрити обладнання та подивитися у середину, отримати данні з мікроклімату у приміщення (температура, рух повітря в робочій зоні, надлишковий тиск), оцінити виробниче приміщення на 360 градусів, побачити малі дрібниці як знаки з безпеки, подивитися в гору, щоб роздивитися газоаналізатори та сигналізацію, як світову так і звукову, куточок з охорони праці і багато чого.
Потрапити на виробництво не завжди просто. Багато виробничих ділянок являють собою стерильні зони, що виключає присутність людини в принципі. Віртуальний тур дозволяє побачити, з яких етапів складається виробництво препаратів, чим відрізняється від інших виробничих ділянок, подивитися, як виглядає і працює велике і складне обладнання, подивитися, як відбувається розлив інфузійних препаратів у флакони в зоні класу «А» і навіть зазирнути всередину обладнання, що під час звичайного відвідування зробити неможливо.
Магістри були дуже активними під час презентації своїх отриманих результатів, мали змогу їх обґрунтувати та порівняти з іншими.