Одним із результатів фахових пошуків наукової проблемної групи із соціальних та гуманітарних аспектів охорони праці, що діє на кафедрі охорони праці та техногенно-екологічної безпеки, стала участь здобувачки вищої освіти 3-го року навчання факультету техногенно-екологічної безпеки Поліни Пономаренко у 16-ому Українському студентському фестивалі реклами, яка створила креативний медіапродукт «Працю декларуй - права свої пильнуй!».
Фахова творча робота підготовлена у межах оголошених Фестивалем номінацій «Виходь на світло – декларуй працю!» та «Працюй безпечно - збережи життя й здоров’я», партнерами яких є Європейський Союз та Міжнародна організація праці за підтримки Державної служби України з питань праці. Метою фахових комунікативних пошуків учасниці стало донесення через конкретні приклади цільовим групам переваг задекларованих трудових відносин та ризиків незадекларованих. Ідейне натхнення та наукове керівництво в реалізації творчого проєкту майбутньої фахівчині з охорони праці здійснила доцент Олена Шароватова.
Заключні події 16-го Українського студентського фестивалю реклами відбулись в режимі онлайн. Підкреслюючи роль соціальних комунікацій у вирішенні проблем трудових відносин та важливість залучення молодих креаторів до проблем поліпшення умов праці, координатори Фестивалю відзначили високий креативний рівень робіт цьогорічних учасників. Акцентувалось і на тому, що, оскільки безпека та здоров’я працівників є невід’ємною складовою забезпечення гармонійного розвитку суспільства, важливо пам’ятати, що підвищення рівня культури у сфері безпеки праці в суспільстві – це запорука збереження здоров’я та життя працівників.
Організатори 16-го УСФР: професор Володимир Різун - директор Навчально-наукового інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка; Євген Ромат - Голова Спілки рекламістів України, головний редактор журналу «Маркетинг і реклама», професор КНУ імені Тараса Шевченка; Жолт Дудаш - менеджер Проєкту МОП «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні», що фінансується ЄС; Софія Литвин - національний координатор цього проєкту; Олена Коновалова - заступник директора Департаменту з питань праці Держпраці України; Анже Йереб - Міжнародний креативний директор; Ілля Янковський - креативний директор міжнародного агентства Havas Village Ukraine; Олена Лобова - експертка з комунікацій, співзасновниця школи комунікацій і менеджменту Old School; Марія Семивоник - менеджер з комунікацій, ГО «Change Communication».