Навчальна діяльність
Специфіка навчальної роботи кафедри полягає в якісній особливості гуманітарних дисциплін – бути засобом формування духовного світу юної людини, розвитку її творчих здібностей. Діапазон галузей знання, представлених у навчальній діяльності кафедри, є вельми значним. На кафедрі викладають такі навчальні дисципліни:
Бакалавр:
- Історія та культура України
- Філософія
- Філософія і засади логіки
- Політологія
- Соціологія
- Гендерні основи безпеки та професійної діяльності
- Соціальні аспекти міжособистісної комунікації
- Академічна доброчесність
- Історія вчень про державу і право
- Культурологія
- Релігієзнавство
- Психологія віктивної поведінки
- Конфліктологія
- Організаційна психологія
- Педагогіка та педагогічна психологія
- Гендерна психологія
- Політична психологія
- Суїцидологія
- Психологія ділового спілкування
- Психологія творчості
- Соціоекологічна валеологія
- Професійна безпека і здоров'я
- Основи професійної етики та комунікації
- Основи демократії
- Організація музейної діяльності
Магістр:
- Філософія і методологія науки
- Методологія та організація наукових досліджень
- Основи Паблік Рілейшнз,
- Філософія світу та техніки
- Організація соціально-гуманітарної роботи з персоналом
- Філософія державного управління
- Реабілітаційні ініціативи
- Соціальна робота та організація діяльності соціальних служб
- Психологічна та соціальна реабілітація
- Наукові школи соціально-психологічної допомоги та реабілітації
- Консультування в системі психологічної та соціальної реабілітації
- Світові моделі та стандарти соціальної роботи.
Доктор філософії:
- Філософсько-методологічні основи наукових досліджень
- Філософська антропологія
При всій багатоманітності цих галузей знання, вони тісно взаємопов’язані самим соціокультурним процесом. Тому важливо, що в ході навчально-виховної роботи кафедра приділяє особливу увагу розвитку самостійного мислення курсантів і студентів, здатності їх до конструювання й аргументації своєї точки погляду, сприянню процесам становлення громадянської самосвідомості й активної життєвої позиції. В даному відношенні роботою кафедри реалізується принцип єдності навчання і виховання.
Кафедра активно працює над створенням навчальної літератури відповідно до тих світоглядних, загальнотеоретичних і специфічних принципів, які розробляються нею в ході колективної професійної діяльності.
Кафедра проводить навчальну роботу у формах, що якнайбільше відповідають її специфіці.