«Краєзнавство, країнознавство та географія туризму»
В Україні настала вельми сприятлива ситуація для розвитку краєзнавчої, країнознавчої освіти та наукового напряму – географії туризму. Їх зростання можливо спостерігати на різних рівнях – як на професійному, так і серед широких верств населення. Це пояснюється піднесенням рівня національної самосвідомості, зростанням інтересу як до загальної історії України в цілому, так і своєї малої Батьківщини – рідного краю, власного коріння, а також до історії інших країн і народів.
Найкращим засобом отримання таких знань є здійснення туристських подорожей та екскурсій, оскільки саме туризм як галузь індустрії і спосіб життя базується на відвічній потребі людини у пізнанні навколишнього світу, природи, культури та її схильності до мандрів, першовідкриттів, пересування у просторі та часі.
Особливо цінними знання з краєзнавства, країнознавства та географії туризму є для фахівців туристської сфери. Таке положення обумовлене поступовим збільшенням кількості відвідувань України іноземними туристами, а також актуалізацією та переорієнтацією туристських потоків з закордонних подорожей на внутрішній туризм національного споживача, розвитком екскурсійної діяльності.
|  | |
|  | |
|  | |
|  | |
|  | 
ІНФОРМАЦІЙНИЙ МАТЕРІАЛ ДИСЦИПЛІНИ
Змістовий модуль 1
ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ КРАЄЗНАВСТВА
| ЛЕКЦІЯ 1 | ||
| ЛЕКЦІЯ 2 | ||
| ЛЕКЦІЯ 3 
 | ||
| ЛЕКЦІЯ 4 | ||
| Модульний контроль 1 | 
Змістовий модуль 2
ТУРИСТИЧНЕ КРАЇНОЗНАВСТВО ЯК НАУКА
| ЛЕКЦІЯ 5 | ||
| ЛЕКЦІЯ 6 | ||
| ЛЕКЦІЯ 7 | ||
| ЛЕКЦІЯ 8 | ||
| Модульний контроль 2 | 
Змістовий модуль 3
ОСНОВИ ГЕОГРАФІЇ ТУРИЗМУ
| ЛЕКЦІЯ 9 | ||
| ЛЕКЦІЯ 10 | ||
| ЛЕКЦІЯ 11 | ||
| Модульний контроль 3 | 
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ ВИКЛАДАЧАМИ КАФЕДРИ
| * | |
| * | |
| * | |
| * | |
| * | 
ПОСИЛАННЯ НА ТЕМАТИЧНІ ВІДЕОРОЛІКИ (ВІДЕОФРАГМЕНТИ)
|  | |
|  | |
|  | |
|  | |
|  | |
|  | |
|  | 

 
										